هلیاهلیا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1390/4/7 14:41
نویسنده : راحله
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان و بابا

منو و بابا این روزا سخت مشغول خونه پیدا کردن هستیم و تو مجبوری تا ساعت 9 الی 10 شب پیش مامان بزرگ و بابابزرگ بمونی .niniweblog.com

 همش هم به مامان بزرگ می گی که من شما رو با خودم به خونه جدیدمون خواهم برد ولی باور کن از بس تو این 3 سال و نیم اونهارو اذیت کردی اونها زیاد با این تعارف تو خوشحال نمی شن( شوخی کردم عزیزم ) 

ولی دعا کن زودتر یه خونه خوشگل پیدا کنیم تا وقت مامان و بابا بیشتر واسه شما آزاد بشه عزیز دلم.

                                                                niniweblog.com 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نی نی توپولی
8 تیر 90 13:50
سلام
امیدوارم یه خونه خوشمل وبزرگ بخرید
تا هلیا جونم راحت باشه


مرسی نی نی توپولی جونم
كاكل زري يا نازپري
8 تیر 90 19:13
سلام هليا جون آفرين به تو كه اين قدر خانمي صد افرييييييييييييين
بابا کوروش کبیر
10 تیر 90 20:21
مبارکه
انشاالله واسه خرید باشه
پیشاپیش باز هم مبارکه


مرسی بابا کوروش جونم



آخه من مامانم و خیلی دوست دارم دلم نمی یاد زیاد خسته بشه
nafasemaman
10 تیر 90 23:44
ایشالاه بسلامتی عزیزم پیدا میشه //// قوربونه اون زبون خوشملت بشه خواله با این تعارفت
دانيال
21 تیر 90 8:20
سلام سلام صد تا سلام دوستي من چند تا حرف خودموني رو برات گذاشتم تو سايت حتما" يه سر بزن . با تشكر دن دني
نی نی توپولی
26 تیر 90 21:16
چی شد قربونت خونه خریدید


بله عزیزم بالاخره خریدیم مرسی


نی نی توپولی
26 تیر 90 21:16
ای دل شیدای ما، گرم تمنّای تو کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو گر چه نهانی ز چشم، دل نبود ناامید می رسد آخر به هم چشم من و پای تو نیمه ی شعبان بود روز امید بشر شادی امروز ما نهضت فردای تو
دانيال
28 تیر 90 10:27
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
نی نی توپولی
2 مرداد 90 12:33
سلام عزیزم نیستی ؟ کجایی منتظر پست جدیدتون هستم
سارا(مامان سوگل)
5 مرداد 90 11:24
سلام. امیدوارم خونه جدیدتونم یه جای راحت و خوب باشه واسه شیطونی دختر ناز.
معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 13:42
سلام مامان مهربون از صمیم قلب آرزو می کنم اون خونه ای که دوست دارید خیلی زود پیدا کنید. با اجازتون لینکتون میکنم خوشحال میشم ما رو هم جزو دوستاتون قبول کنید
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 15:31
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 17:42
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید